|

 



Over ons

Wij geloven in pragmatische strategie die direct te vertalen is naar communicatie. Geen complexe sessies waarna je bij contentcreatie alsnog met de handen in het haar zit. Bij ons ben je verzekerd van kenniskracht, hands-on strategie en overtuigende executie. Deze combinatie leidt tot de beste resultaten. Dat noemen we: ‘Smarter Marketing’.

 

Waarom kies je voor ValueProof?

Daar kunnen we een avondvullend programma over maken. Maar we kunnen de redenen ook gewoon voor je op een rij zetten:

  • Geen vraagstuk is ons te complex. Sterker nog, wij zien vooral de kansen in gereguleerde industrieën en organisaties met ingewikkelde DMU’s. Dat doen we al 12 jaar voor healthcare, broadcasting en finance.
  • Wij helpen je met het creëren van een resultaatgerichte pragmatische strategie én we maken samen direct de vertaalslag naar content.
  • Aan kennis geen gebrek. We werken met een team van ervaren consultants en specialisten.
  • Wij zijn geen Amsterdams bureau. Bij ons geen l’art pour l’art; het gaat tenslotte om de resultaten.
  • We blinken uit in onze samenwerking. Met onze klanten, maar ook onderling. En dat zie je terug in wat we samen bereiken.

 

Onze werkwijze

Je doet dingen waarschijnlijk al best goed, maar doe je het juiste, op het juiste moment? En kun je dat nog slimmer doen? Onze 6C Strategie is ontwikkeld om in zes stappen tot een succesvolle multichannel aanpak te komen met spot-on uitwerking. Een praktisch model dat zowel kleinschalig als organisatiebreed in te voeren is.

Check

Dit is de situatieanalyse die duidelijkheid geeft over de koers en doelstellingen. Maak je gebruik van de meest kansrijke strategische opties? Waar ligt de ruimte om te innoveren? Wat weet je van je customers? Welke acties zijn in het verleden wel of juist niet succesvol geweest? En waarom? Wat is de overall visie en missie?

Customer

Echte interactie is pas mogelijk als je goed begrijpt waar je customer behoefte aan heeft en voor openstaat. Waar houdt hij/zij zich mee bezig? Wat zijn interessegebieden, vragen, gevoelige snaren of frustraties en hoe kun je daarin echte ondersteuning bieden?

Content

Geen corporate ‘push’ meer, maar engaging content. Welke content is voor wie relevant? Wat beloven we precies aan wie? Waarmee maken we die beloftes hard en wat is uiteindelijk het voordeel voor de klant? Dit wordt je contenthuis, de blauwdruk voor de communicatie.

Channels

Met een touchpointflow laten we zien wat we wanneer tegen wie en via welk kanaal zeggen om de customers te bereiken, boeien en binden. Vooral ook de samenhang en logische vervolgmomenten tussen deze touchpoints is belangrijk. Touchpoints kunnen uiteenlopen van congressen, e-mailings en meetings tot websites, events, social activaties en studies. Hierbij wordt het contenthuis uitgewerkt in middelen. 

Campaigns

Met de inrichting van de campagnes zorg je dat alle C’s samenkomen in een uitgewerkt multichannel touchpointplan met activiteiten, middelen, resources en planning. Behalve de campagnematige uitingen, wordt ook de continue inzet van middelen hierin ontwikkeld en meegenomen zodat er een compleet overzicht is.

Capabilities

Hier richten we de dashboards in om te meten, rapporteren en bijsturen. Welke tools gaan we daarvoor inzetten? Hoe moeten we de organisatie inrichten, met wie, en vooral: hoe zorgen we voor ‘elke dag een stapje beter’?

CHECK
 
CUSTOMER
 
CONTENT
 
CHANNELS
 
CAMPAIGNS
 
CAPABILITIES
 

Ons team

Wij werken met een sterk en hecht team. Stuk voor stuk experts en specialisten die elkaar perfect aanvullen. Ons team is zo groot of klein als nodig is voor het project. Wat betekent dat voor onze klant? Eén vast aanspreekpunt en altijd the 'right man for the job'. Als het moet vandaag nog.

“When life knocks you down the solution is to get straight into the ring.“
– Onbekend
Tim Pellens
Managing Partner

 

 
“I find, that when you're an optimist, life has a funny way of looking after you.”
– Simon Sinek
Wendy Böhm
Marketing Consultant 

 

 
“If you don’t know where you are going, you might end up someplace else.”
– Yogi Bear
Paul Hoppenbrouwers
Managing Partner

 

 
“The future depends on what you do today.” 
– Mahatma Gandhi
Chantal Verweij
Marketing Consultant

 

 
“A year from now, you'll wish you had started today.”
– Karen Lamb
Roderick den Daas
Marketing Consultant

 

 
“The consumer is not a moron; she is your wife.”
– David Ogilvy
Karen Harmsen
Marketing Consultant

 

 
“Goals without the proper actions stay dreams."
– onbekend
Tom Zoethout
Marketing Consultant

 

 
“Innovations are more than creativity and can be built up systematically. Doing so increases your odds of success exponentially.”
– Larry Keeley
Frans Pigeaud
Marketing Consultant  

 

 
“Advertising is a game for two.”
– Ernesto Hilgersom
Ernesto Hilgersom
Marketing Consultant

 

 
“Love what you do and do what you love.”
– Ray Bradbury
Demelza Vonck
Project Manager

 

 
“Listening is one of the most important skills you can use when there is something you want to achieve.”
– Fredrik Eklund
Dick Coppus
Designer   

 

 
“If your dreams don't scare you, they're not big enough.”
– Ellen Johnson Sirleaf
Machiel van Meurs
Designer  

 

 
“The two words 'information' and 'communication' are often used interchangeably, but they signify quite different things.”
– Sidney J. Harris
Maurits Wallet
Customer Support Manager