NL |  Eng

Onze mensen

De kennis en expertise van ValueProof als digital marketing bureau is af te lezen uit onze cases, onze klanten en onze mensen. Ons team kenmerkt zich door professionals met een passie voor online marketing. Pittbulls die niet loslaten tot het resultaat voor u bereikt is. Ieder van ons is anders, net zoals onze klanten zijn.

Tim Pellens

Managing Partner
Tim Pellens is oprichter van het oorspronkelijke WSI Webexperts. Als ondernemer pur sang begrijpt hij de zoektocht van manager en ondernemers om het beste te bereiken met het bedrijf. Daardoor is hij goed in staat uw visie te vertalen naar online kansen en het te creëren digitale rendement. Tim inspireert, stelt vragen en helpt u op weg.
 

 

Chantal Verweij

Senior consultant
Chantal Verweij is gespecialiseerd in het leggen van verbanden. In signaleren van rode draden. Ze zoomt in op de klant, de markt en de doelgroep en zoomt uit tot ‘helicopterview’. Zo ontspinnen zich heldere concepten en een crossmediale communicatie-architectuur. Zo’n architectuur geeft overzicht en houvast om vervolgens iedere online dan wel offline marketingactiviteit aan op te hangen. Deze ervaring heeft Chantal de afgelopen 20 jaar opgebouwd in branches als overheid, finance, consumer en healthcare.

Rutger van der Lee

Senior consultant
Rutger van der Lee heeft ruime ervaring als (strategische) marketeer & manager; binnen FMCG bij Sara Lee o.a. op de merken Sanex, Zwitsal, en Douwe Egberts, en later in de nieuwe media sector binnen healthcare en de overheid. Rutger is gespecialiseerd in het snijvlak strategie/marketing/innovatie. Hij is o.a. docent en examinator bij NextMarketeer, begeleidt Business Model Generation programma’s, Business Wargaming sessies en is oprichter van de NXT Pharma Marketing Academy. Rutger kan organisaties zowel helpen met hun marketing strategie en innovatie, als ook de succesvolle implementatie ervan.  
 

 

 

Etienne Jap Tjoen San

Strategie en market intelligence consultant
Etienne combineert ruim 20 jaar ervaring in sales en marketing in healthcare met ruime market intelligence ervaring. Hij gaat op zoek naar de vraag achter de vraag en creëert diepe inzichten in de markt. Hij wordt gedreven door innovatie en out-of-the box denken. Hij heeft een goed kennis van de gezondheidszorg in Nederland en is sterk in het ontwikkelen van strategie en focus. Hij creëert de giraffe view - het overzicht, maar wel met de benen op de grond.

Machiel van Meurs

Designer
Machiel van Meurs is webdesigner en grafisch vormgever. Zijn kracht is creativiteit combineren met commerciele denkwijze. Voor Machiel is het een uitdaging om de wensen van de klant te vertalen naar een ontwerp. Hierbij is van groot belang dat het ontwerp aansluit op de bestaande huisstijl. Als grafisch vormgever kun je ook voor de advisering, ontwerp en productie van de complete huisstijl terecht bij Machiel.

Paul Hoppenbrouwers

Managing Partner
Paul Hoppenbrouwers heeft een gedegen juridische en financiële achtergrond. Hierdoor is hij een ervaren klankbord voor onze klant: hij begrijpt waar het in bedrijven werkelijk om gaat. Om aan dat grotere doel bij te dragen, stuurt Paul het team van ValueProof operationeel en strategisch aan. Heldere afspraken, korte lijnen en efficiency, dat is waar Paul voor staat.

Tom Zoethout

Senior consultant
Tom Zoethout is gespecialiseerd in ‘vinden en gevonden worden’. Zijn omvangrijke kennis van digitale en sociale media is vooral toegespitst op zoekmachine optimalisatie. Hoe introvert Tom is als hij noest werkt aan optimalisatie voor klanten, zo extravert is hij als hij de gelegenheid krijgt uit te leggen hoe het werkt. Dit enthousiasme kan hij ook goed kwijt in zijn rollen als trainer, spreker en auteur.

Démelza Vonck

Project Manager
Démelza Vonck heeft ruime ervaring in de Pharmaceutical- en Health wereld  op Marketing en Sales gebied en CGR-richtlijnen. Binnen ValueProof ondersteunt zij zowel de marketing als de sales afdeling op diverse vlakken. Daarnaast is zij het vaste aanspreekpunt voor de media. Zij heeft veel ervaring in het organiseren van diverse projecten met oog voor detail. Accuraat en structuur zijn voor haar geen vreemde woorden. Het snel kunnen schakelen en de verbindende schakel zijn tussen de verschillende afdelingen binnen ValueProof en onze klanten is haar specialiteit.

Ernesto Hilgersom

Senior Consultant
Ernesto Hilgersom  heeft al 34 jaar affiniteit met ‘healthcare communications’  en nog steeds bevlogen creatief als relatiemanager. Hij heeft al jarenlange ervaring binnen de gezondheidszorg: van specialité tot DTC en van medisch hulpmiddel tot patiënten-organisatie. Kennis en uitvoering van geïntegreerde communicatie-voorstellen heeft hem steeds weer voor de uitdaging gesteld om nieuwe wegen te bewandelen en zijn creativiteit up-to-date te houden. Ook richt hij zich op multi channel management binnen de gezondheidszorg. Origineel, creatief, betrokken, gedreven, enthousiast en service gericht zijn eigenschappen die Ernesto dan ook bezit. 

Dick Coppus

Designer
Dick Coppus houdt zich voornamelijk bezig met design en interaction design. Of het nou gaat om print uitingen, animaties, eLearnings of App development hij is over voor in te zetten. Met 12 jaar ervaring binnen de Pharma sector, kent hij de behoeftes van onze klanten en weet hij hier de juiste creatieve uitingen bij te bedenken. Voor Dick is het belangrijk dat de klant tevreden is, dan pas is hij zelf ook tevreden. Streven naar perfectie en denken in oplossingen, zijn termen die bij Dick horen. Door zijn design achtergrond in combinatie met technische kennis kan hij snel schakelen.

Roderick den Daas

Associate consultant
Roderick den Daas combineert ruim 17 jaar ervaring in marketing en communicatie met een strategische bril. In die jaren exploreerde hij rollen in advertising, uitgeverij, opleiding en management. Dit in combinatie met zijn interesse in healthcare, retail en finance, maakt Roderick de juiste persoon voor het leiden van sessies, het toewerken naar keuzes en het aansturen van implementatie.

Wendy Bohm

Senior consultant
Een sales-driven marketeer. Of toch een sales specialist met grote meteen passie voor marketing. Wendy Böhm heeft meer dan 20 jaar ervaring in diverse marketing en salesfuncties. Het vertalen van klantwensen naar relevante oplossingen en ook zorgdragen voor een zorgvuldige uitwerking daarvan is haar specialisme. Vanuit haar kennis van zowel marketing als sales staat zij er voor om resultaatgerichte campagnes neer te zetten voor haar opdrachtgevers.  
 

 

 

Maurits Wallet

Project Manager
Meedenken met de klant om voor iedere situatie een oplossing te vinden. Dat is waar het omdraait bij Maurits. In zijn rol als project manager is hij de spil tussen de klant en de ontwikkelaars, vertaalt hij de wensen en eisen van de klant naar de technische eisen waar ontwikkelaars mee aan de slag kunnen.  En probeert hij projectvalkuilen te vermijden. Vanuit dit perspectief begeleid hij projecten en ondersteunt hij de ValueProof collega’s. 

Frans  Pigeaud

Associate Consultant

Frans Pigeaud, ervaren senior advisor/coach op het gebied van groeistrategie en marketing, helpt bedrijven om hun innovaties commercieel succesvol te maken en er geld mee te verdienen. Topline en bottomline. Frans heeft meer dan 20 jaar advies- en projectervaring op het gebied van marketing en innovatie, opgedaan als director bij PWC Consulting en als partner bij bij The Bridge business innovators. In de praktijk heeft Frans geopereerd als manager van marketing en sales bij Groupe Schneider en ING Lease.