|

 

 

Design the Breakthrough

ValueProof Innovation Practice

 

Uitdaging

Hoe creëer je een trend brekende groei in de wereld van vandaag waar klanten ongekende toegang hebben tot informatie, producten en diensten via allerlei touchpoints, kanalen en devices? Het antwoord is: door te innoveren. En niet noodzakelijkerwijs met een nieuw product of met creativiteit als de belangrijkste succesfactor. Wij zeggen dat je de doorbraak systematisch kunt creëren met je eigen team. En wij zullen je laten zien hoe.

Oplossing

Met de 'Ten Types of Innovation' methodologie, ontwikkeld door Larry Keeley, richten we ons met de energie van multidisciplinaire brainstorming teams op het genereren van nieuwe ideeën in gebieden waar de concurrenten kansen hebben laten liggen. In een tweedaagse creatieve, praktische en inspirerende innovatie pressure-cooker komen we tot uitzonderlijke resultaten, meerdere innovatieve direct uitvoerbare concepten met blijvende impact en een pragmatisch actieplan.

Resultaat

Voordelen en resultaten? Hier zijn er bijvoorbeeld een paar die we samen met onze klanten gegenereerd hebben, zoals Abbott en ALK:

  • Ontdek de onvervulde behoeften van huidige en toekomstige klanten
  • Genereer nieuwe inzichten om de verkoop, R.O.I., klantenbinding en klantervaring te verbeteren en kosten te verlagen
  • Verwerf nieuwe bronnen van inkomsten, diensten, bedrijven en groeiconcepten
  • Doorbreek de kaders en geef je organisatie de kracht om ​​nieuwe merkervaringen te leveren